najczęściej zadawane pytania

W tym dziele staramy się rozwiać Państwa wątpliwości oraz wyjaśnić kwestie sporne. 


Niestety wiele przedsiębiorców prowadzi nieuczciwe praktyki przez co wiele klientów traci zaufanie do specjalistów różnych branż. 


Ponieważ stawiamy przede wszystkim na wysoką jakoś usług dlatego nie chcemy aby jakiekolwiek działanie z naszej strony było dla Państwa zaskoczeniem. 


Umieściliśmy na stronie szczegółowy opis usług i produktów oraz ich cennik.

Chciałbym dostarczyć uszkodzony sprzęt osobiście do siedziby firmy.

 Firma DIGITAL świadczy usługi w terenie dlatego najszybszym i najlepszym sposobem jest wykonanie telefonu i zamówienie usługi. Resztę proszę pozostawić nam.

Czy mógłbym dostarczyć uszkodzony sprzęt kurierem lub pocztą?

Oczywiście istnieje taka możliwość. Proszę skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie a otrzymają Państwo instrukcje niezbędne do działania.

Dlaczego muszę zapłacić za roboczo-godzinę skoro serwisant był u mnie tylko 15 minut?

Bez względu na czas wykonania usługi klient płaci zawsze za każdą rozpoczętą godzinę pracy specjalisty nawet gdyby trwało to kilka minut. Proszę zrozumieć, że serwis musi przygotować się na każdy wyjazd do klienta, mieć ze sobą odpowiednie narzędzia oraz oprogramowanie, w czasie zaplanowanego wyjazdu specjalista jest w pełni do Państwa dyspozycji - jest niejako dla Państwa zarezerwowany. Nie może wówczas wykonywać prac dla kogoś innego. Wiąże się to oczywiście z kosztami.

Kategoria: